Cabinet Chiriarh
ATRIBUȚIILE SECTORULUI CABINET CHIRIARH
Sectorul Cabinetul Chiriarhal cuprinde:
- Secretariatul Eparhial
- Oficiul canonic-juridic
- Corpul de inspecție și control
- Serviciul Protocol
- Registratura
- Arhiva
Consilier Cabinet Chiriarh: PC Pr. Florin Ionescu
E-mail: florin23i@yahoo.com
1. Secretariatul Eparhial
Secretar Eparhial: PC Arhid. Nicușor Florinel Obretin
E-mail: episcopiaslobozieisicalarasilor@yahoo.com
2. Oficiul canonic-juridic
Consilier canonic: vacant
Inspector probleme juridice: D-na Gabriela Agripina Costea
E-mail: gabrielacostea11@yahoo.com
3. Corpul de inspecție și control – Serviciul Audit Intern
Consilier Auditor Intern: PC Pr. Marcel-Mihail Neacșu
E-mail: marcelneacsu@yahoo.com
4. Serviciul Protocol
Inspectori Protocol: Arhid. Marius Gabriel Purcărea
E-mail: marius_purcarea@yahoo.com
5. Registratura
D-na Mariana Marin
e-mail: marin_mariana@yahoo.com
D-na Mihaela Șerban
e-mail: mihaela_sro@yahoo.com
6. Arhiva
D-na Adina Beca
Atribuții:
- Pregătește împreună cu sectoarele Administrației eparhiale lucrările organismelordeliberative și executive eparhiale și duce la îndeplinire hotărârile acestora;
- Studiază și întocmesc referate asupra problemelor ceurmează a fi dezbătute de organismele deliberative eparhiale sau a fi rezolvatede chiriarh;
- Colaborarea cu celelalte Sectoare ale AdministraţieiEparhiale, în scopul asigurării bunului mers al lucrărilor curente;
- Convocarea Părinţilor Consilieri ai Centrului Eparhial,a şefilor de sectoare şi a altor funcţionari din cadrul acestora, lasolicitarea Preasfinţitului Părinte Episcop;
- Selectarea şi prezentarea zilnică a scrisorilor şimesajelor e-mail primite din ţară şi de peste hotare, cu întocmirea şiexpedierea răspunsurilor;
- Selectarea zilnică a corespondenţei primite laCabinetul Episcopal şi repartizarea corespondenţei la Sectoarele AdministraţieiEparhiale;
- Întocmirea felicitărilor sau răspunsurilor cătreierarhi ai Sfântului Sinod sau autorități, cu ocazia aniversării zileloroficiale;
- Prezentarea articolelor de presă, publicaţiilor şicărţilor sosite la Cabinetul Episcopal şi repartizarea lor pe baza rezoluţiilor Preasfinţitului Părinte Episcop;
- Clasarea şi îndosarierea în arhiva CabinetuluiEpiscopal a lucrărilor și documentelor, conform rezoluţiilor Preasfinţiei Sale;
- Vizarea Procesului Verbal al Ședințelor PermanențeiConsiliului Eparhial întocmit de secretarul eparhial;
- Rezolvarea solicitărilor de audienţă la PreasfinţitulPărinte Episcop;
- Întocmirea scrisorilor oficiale, invitațiilor șiadreselor către ierarhi și persoanele reprezentante ale instituțiilor locale șicele centrale;
- Transmiterea comunicărilor şi dispoziţiilor primite subformă de anunţuri şi mesaje telefonice, corespondenţă, convocări, către SectoareleAdministraţiei Episcopale sau către alte eparhii şi instituţii ale ţării;
- Întocmirea itinerariului pastoral anual, pentru a fitrimis la Cancelaria Sfântului Sinod;
- Programarea și organizarea evenimentelor oficiale aleEpiscopiei Sloboziei și Călărașilor, în colaborare cu Serviciul Protocol.