Caută
Categorii
  • Știri
  • Transmisiuni
  • Unelte
  • Cereri și Formulare
  • Îndrumător
  • Publicații
  • Din Arhive
  • Toate
Peste 350 de Biserici și Mănăstiri. 6 Protopopiate.
În Bărăgan.
Informații oferite de Centrul Eparhial

Ce este nou în Episcopia Sloboziei și Călărașilor

INCREDIBIL: Bani cheltuiți pentru defăimarea BOR. Credința copiilor și Biserica, atacate prin anti-reclamă

Bani cheltuiți pentru defăimarea Bisericii Ortodoxe Române

Asociația non-profit Lăcașuri Ortodoxe, prin Agenția de știri proprie, lansează un avertisment asupra unui nou atac îndreptat împotriva Bisericii, în special a Bisericii Ortodoxe Române și, mai mult, îndreptat împotriva… credinței copiilor și tinerilor.

Se pare că lupta mass-mediei pornită împotriva religiei în școală și lupta cu Biserica nu se mai rezumă doar la unele articole scrise și „sponsorizate” din banii cititorilor… sau cine mai știe din ce bani. Mai nou, copiii credincioși sunt agresați printr-un nou tip de mesaje: vizitatorii site-urilor care conțin lecții de matematică (sau alte materii școlare), soluții, subiecte sau propuneri de probleme pentru pregătirea la examene, sunt surprinși de mesaje anti-BOR care li se deschid în dreptul ochilor, atunci când accesează astfel de pagini. Virulența cu care ateismul luptă astăzi cu credința copiilor, pare astfel să fi ajuns la o cotă monstruoasă. Prin astfel de reclame, copiilor (și nu numai lor) li se inoculează în mod evident, încă de la vârste fragede, faptul că mersul la Biserică și credința în Dumnezeu s-ar opune bunăstării societății:

“BOR a primit 20 MILIARDE EURO de la stat în ultimii 20 ani

Avem 19.000 de biserici. 5 (cinci) biserici la 1 școală”

Chiar dacă nu vă vine să credeți, mesajul prezentat mai sus este unul dintre mesajele cu care, mai nou, copiii – elevi interesați de subiectele de examen – sunt întâmpinați, atunci când accesează paginile de la care se așteaptă să aibă un sens educativ; iar aceasta este adresa spre care ei sunt trimiși să vadă ce ar însemna Biserica Ortodoxă Română: https://campanii.gandul.info/godporatia/… [https://campanii.gandul.info/godporatia]

Bannerul, de culoare galben aprins – indicativ de atenționare maximă – trimite spre paginile special dedicate acestei defăimări, aparținând unei publicații laice, care se pare că a lansat o campanie anti-BOR, intitulată GODPORATIA, la o adresă specială. Bannerul este, practic, o anti-reclamă la adresa BOR, afișată pe site-uri web străine.

Prin urmare, suntem nevoiți să constatăm cu stupoare cum unii sunt în stare să cheltuiască bani grei pentru defăimarea credinței, a valorilor creștine și, în mod special, a Bisericii Ortodoxe Române, în fața copiilor noștri, și nu numai. Reclamele de acest fel se pot întâlni pe mai multe site-uri web cu subiecte atrăgătoare pentru public, de genul celor școlare, de turism (banner suprins spre exemplu, pe: https://www.matematica.com.ro/ro/Siruri-.-Limita-unui-sir-.-Siruri-convergente-.-Siruri-divergente–a1930.html, https://www.marseltravel.ro) etc. Bannerul defăimător este stocat la adresa unei firme de realizare de site-uri web și de „promovare pe internet”: https://www.entire.ro/criza_usl.jpg , de unde este preluat automat pe toate site-urile.

Asociația Lăcașuri Ortodoxe, atrage atenția asupra faptului că, astăzi, practic copiii și tinerii ortodocși – majoritari în societatea românească – ajung să fie agresați de o minoritate ateistă și expuși, atât în ce privește libertatea de conștiință cât și cea de credință, la astfel de „campanii” manipulatoare și defăimătoare pe care le practică unii, la adresa Bisericii Ortodoxe Române, a Ortodoxiei și a valorilor creștine în general. Asociația Lăcașuri Ortodoxe readuce în grija părinților, responsabilitatea acestora de a veghea asupra propriilor copii și de a-i atenționa vizavi de răul pe care îl produc astfel de mesaje, întâlnite aleator pe chei de căutare legate de interesele lor de zi cu zi. De asemenea, aducem în atenția profesorilor (în special a celor de religie) faptul ca elevii trebuie să fie avertizați, atunci când sunt trimiși spre diferite pagini web care țin de pregătirea lor școlară, și mai ales, atunci când este posibil, să se evite recomandarea acelor pagini web care riscă să conțină (fiindcă reclamele se succed aleator, la o anumită rată de refresh) mesaje neconforme cu adevăratele valori umane: valorile creștine.

Pornind de la faptul că reclama pe Internet, știm cu toții, implică sume destul de mari de bani – astfel încât puține firme își mai permit astăzi, într-o perioadă de criză, acest lux – este de-a dreptul șocant faptul ca unii au ajuns să cheltuiască bani grei doar pentru defăimarea BOR, renunțând de bunăvoie să-și facă reclamă propriilor lor firme… Mai interesează, astăzi, pe cineva, câți bani se risipesc în această țară, în prezent, pentru lupta dusă cu valorile creștine? Ar fi interesat de contabilizat și de comparat – așa, într-o doară, tot aleator (!) – cu sumele de bani investite, spre exemplu în dotarea reală (și nu doar cu… chitanțe) a școlilor…

În galeria foto a articolului de față, puteți vedea câteva dintre aceste… anti-reclame BOR, bannerul fiind surprins la refresh aleator sau mai puțin aleator, la diferite adrese.

Un articol de: KSLCatalin

– informează Agenția de știri Lăcașuri Ortodoxe: Redacția Știri [https://www.lonews.ro/author/stiri]

Rămânem în legătură
Să începem